- Tunne iseennast ja meeskonda ning ole kohal, nii vaimselt kui füüsiliselt.
- Kui soovid midagi muuta, siis alusta iseendast.
- Kohtle meeskonda ja kliente nagu sa soovid, et Sind koheldaks.
- Ära nõua meeskonnalt rohkem kui, et millega ise oled valmis panustama.
- Inimesed kõigepealt, personaalne lähenemine igale meeskonnaliikmele, taga kõigile otsene ligipääs iseendale.
- Loo usalduslik õhkkond meeskonnaga ja meeskonnas sees.
- Pea meeles, Sa oled koguaeg meeskonna radaris.
- Julgusta innovatsiooni, loo turvaline keskkond testimiseks.
- Keskendu sisule, tulemusele, kvaliteedile; pane kogu jõupingutus tootearendusse ja sooritusele ning raha järgneb.
- Ole karm aga õiglane, ära mine isiklikuks.
- Suhtle otse, e-kirjad tuleb kokkuleppida ja reguleerida, nõupidamisi nii vähe kui võimalik ja niipalju kui vajalik.
- Otsi ja kasuta võimalusi.
- Kasvata oma meeskonda kui liidreid, mitte kui järgijaid,
- Julgusta meeskonda haarama initsiatiivi ja proaktiivset mõtteviisi.
- Tee õiget asja selle asemel, et teha asju õigesti.
- Eemalda häirivad tegurid ja taga meeskonnale töörahu.
- Lihtsad lahendused kõigepealt.
- Vaba tahe on kõige aluseks.
- Lisaks ametlikule täiendkoolitusele motiveeri inimesi jätkuvale enesearengule.
- Loo õhkkond, kus meeskonnaliikmed sooviksid „olla homme parem versioon iseendast kui täna“ – elimineeri ebaterve konkurents meeskonnas.